Найбільш частіші питання

Загальні питання

Що таке CashYou?

CashYou — це онлайн сервіс з мікрокредитування, побудованій завдяки найсучаснішим технологіям, який дозволяє отримати кредит на Вашу персональну банківську картку в зручний для Вас час. Час приймання заявок — 24/7, час роботи сервісу — кожен день з 09:00 до 20:00.

Що впливає на рішення по кредитній заявці?

На рішення системи впливає Ваш кредитний рейтинг, історія попередніх кредитних операцій, сума, термін, а також Ваш фінансовий стан.

Заявка отримала статус «В обробці». Що це означає?

Статус «В обробці» означає, що заявка знаходиться на етапі розгляду. Заявка розглядається до 15 хвилин.

Які терміни та розміри кредиту?

Термін кредиту може складати від 1-го до 30-ти календарних днів. Максимальна сума кредиту — до 12 000 гривень. Сума та термін кредиту залежать від того, наскільки довго Ви користуєтесь системою CashYou та Вашого статусу у «Бонусній програмі». Ви можете змінити ці показники власноруч у Вашому «Особистому кабінеті».

Чи необхідно надавати довідки про доходи?

Ні, але це може підвищити вірогідність отримання кредиту.

Яким чином підписується кредитний договір?

Кредитний договір підписується за допомогою електронного підпису, шляхом натиску кнопки «Згоден з договором» та введенням коду, що прийшов Вам на мобільний телефон.

Що таке електронний підпис одноразовим ідентифікатором?

Згідно до п. 5 ст. 3 Закону України «Про електронну комерцію» — це алфавітно-цифрова послідовність символів, що ідентифікує Вас в системі. Прикладом цього може бути код, який надсилається Вам за допомогою sms чи email-повідомлення, при реєстрації, чи підписанні договору.

Що перевіряється при прийнятті рішення?

Наша система та експерти аналізують надану Вами інформацію щодо її достовірності. Для мінімізації відмови необхідно вказувати лише ті дані, що належать Вам особисто. В разі надання неправдивої інформації, рішення про надання Вам кредиту буде анульовано без можливості перегляду рішення, при цьому сервіс не дає пояснень щодо причини відмови.

Навіщо блокується випадкова сума грошей до 5 гривень на моїй картці?

Для того, щоб впевнитись, що саме Ви є власником зареєстрованої в анкеті банківської картки та виключити можливість використання Ваших даних злочинцями. Верифікація відбувається завдяки блокуванню випадкової суми до 5 гривень. Отримати інформацію щодо заблокованих коштах Ви можете в Особистому кабінеті на сайті банку, в якому Ви отримали дану картку. Заблоковані кошти не знімаються та не переводяться з Вашого рахунку. Вам необхідно вказати точну суму заблокованих коштів до копійки, коли Ви підтверджуєте дані платіжної картки в заявці чи додаєте нову картку в Особистому кабінеті. Через деякий час, сума заблокованих коштів буде розблокована автоматично.

Що таке CVV/CVC-код та навіщо мені його вводити під час оформлення заявки?

Це тризначний код на зворотній стороні Вашої банківської картки. Використовується виключно для перевірки справжності картки, за будь-яких операціях в інтернеті. Ми не зберігаємо цей код у себе, він використовується тільки через перевірену платіжну систему.

Чому я не можу додзвонитися на гарячу лінію в неробочий час?

Сервіс CashYou приймає заявки 24/7 та без вихідних. При цьому оператори служби підтримки працюють кожного дня з 09.00 до 20.00. Якщо у Вас виникли питання в неробочий час — відправляйте їх на пошту служби підтримки: service@cashyou.ua Оператор відповість Вам на початку робочого дня.

Якщо на банківській картці 0 грн., чи можливо подати заявку на кредит?

Для другого та кожного наступного кредиту – можливо, але якщо Ви вперше реєструєтесь в системі — Ви маєте пройти через процедуру верифікації картки. Для того, щоб прив'язати банківську картку, на яку ми переведемо Вам кошти, необхідно пройти верифікацію картки та її рахунок має містити не менше ніж 5 гривен. Це необхідно для підтвердження працездатності Вашої картки: тимчасово на ній буде заблокована сума, що буде розблокована після підтвердження.

Які додаткові та приховані комісії існують у кредиті?

В сервісі CashYou відсутні приховані комісії та додаткові платежі, страховки, перші внески та інше. Ви сплачуєте лише вiдсотки за користування кредитом.

В який час договір між клієнтом та cервісом CashYou набуває чинності?

Після Вашої згоди з умовами сервісу CashYou, шляхом електронного підписання Договору, договір автоматично приймає законну силу та обов'язкове виконання обома сторонами.

Як захищаються дані клієнта?

Всі дані, надані клієнтом, в сервісі при реєстрації шифруються за допомогою спеціального криптографічного SSL ключа сертифіката, згенерованого компанією COMODO CA Ltd., що є ознакою високого рівня конфіденційності інформаційного потоку та виключає будь-які ризики перехоплення інформації злочинцями.

Як дізнатися результату по моїй кредитній заявці?

Рішення по кредиту приймається нашою системою автоматично протягом декількох хвилин. Ви отримаєте результат в СМС на вказаний Вами контактний номер та email. Також статус заявки на кредит можна переглянути в Особистому кабінеті.

Чи можу я відмовитися від отриманого кредиту?

Відмова від кредиту можлива лише до згоди з умовами Договору. Якщо користувач вже погодився з умовами Договору, то він автоматично вступає в силу і кредитні кошти будуть перераховані на банківську картку. Кожен клієнт нашого сервісу в будь-який момент може погасити кредит, сплативши отриману суму і відсотки за період фактичного користування.

Як збільшити шанси на отримання кредиту якщо прийшла відмова по заявці?

Якщо Ви отримали відмову, зайдіть в «Особистий кабінет» і перевірте коректність заповнених даних — не переплутані місцями такі параметри як: прізвище, ім'я, по батькові, дата народження і дата видачі паспорта, чи немає помилки в цифрах ІПН. Крім того, слід перевірити, чи всю інформацію Ви вказали в своєму профілі: місце роботи, доходи/витрати та інше. Зверніться в Бюро кредитних історій - можливо у Вас є кредити, які вже закриті, але інформація в Бюро не встигла оновитися. Якщо Ви отримали кілька відмов поспіль, не поспішайте подавати заявки знову. Зачекайте кілька днів, можливо, за цей час система встигне оновитися і не відмовить в наступному кредиті.

Як ознайомитися з умовами кредитного договору?

Під час момент оформлення кожного окремого кредиту, перед отриманням коштів, Вам буде запропоновано ознайомитися з Договором позики із зазначенням параметрів конкретної операції і Правилами договору позики (Правила). Також протягом усього терміну кредиту, договір позики буде доступним в «Особистому кабінеті».

Чому кредитні кошти не приходять на картку?

Якщо після підписання Договору в Особистому Кабінеті Ви бачите таке повідомлення: «Гроші по Вашій заявці, не перераховані», як правило, це може означати наступне: — Термін дії Вашої банківської картки закінчився; — Проблеми процесингу на стороні банку;

Що робити, якщо я вказав (ла) невірні дані в заявці?

Змініть дані в особистому кабінеті на вкладці «Моя інформація».

Чому я не можу верефікувати свою банківську платіжну картку?

Найчастіше це відбувається в разі якщо: — Залишок на вашому картковому рахунку складає менше 5 гривень. Поповніть рахунок або спробуйте ще раз з іншою Вашою карткою, залишок коштів на якій задовольняє вимогам; — Ваша картка заблокована банком або встановлений ліміт на проведення певних операцій. Зв'яжіться з банком та скасуйте цi обмеження; — Термін дії Вашої банківської картки закінчився;

Чи потрібна застава або поручитель для отримання кредиту?

Ми видаємо кредит без застави та поручителів.

Які наслідки невиплати?

На третій день після дати виплати кредиту, зазначеної в договорі Вам буде нараховуватися штрафна вiдсоткова ставка за кожен день прострочення, до моменту погашення або пролонгації.

Особистий кабінет

Що таке «Особистий кабінет» і навіщо він мені потрібен?

«Особистий кабінет» — це Ваша персональна сторінка на сайті CashYou. В особистому кабінеті Ви маєте змогу змінити свої персональні дані, оформити заявку на кредит, погасити кредит, змінити кредитні умови за допомогою «Бонусної програми». В ньому Ви також маєте змогу ознайомитися з інформацією щодо діючого кредиту та Вашої кредитної історії.

Як обрати пароль для особистого кабінету користувача?

Пароль має містити не менш ніж 6 символів включаючи цифри та літери верхнього і нижнього реєстрів.

Як змінити електронну пошту?

1) Виконайте вхід до «Особистого кабінету» та перейдіть на вкладку «Моя інформація», далі натисніть на кнопку «Змінити». 2) В полі, де вказана поточна адреса електронної пошти, введіть нову адресу та натисніть на кнопку «Зберегти». 3) Після цього натисніть на «Підтвердити ел.пошту» та введіть код підтвердження, який прийде на нову поштову адресу.

Як змінити дані в «Особистому кабінеті»?

Всі дані ви можете змінити на спеціальній вкладці «Моя інформація», якщо Вам не вдалося це зробити — зверніться в нашу підтримку по телефону або через онлайн-чат.

Як видалити дані про себе?

Якщо Ви впевнені, що більше не хочете використовувати можливість оформляти швидкі онлайн-кредити в сервісі CashYou, Ви можете повністю видалити свій обліковий запис. Для цього Вам потрібно скласти письмову заяву (від руки), відсканувати або сфотографувати його і відправити на електронну пошту нашої підтримки: service@cashyou.ua Така складна на перший погляд процедура дозволить захистити вашу сторінку від шахраїв, в разі несанкціонованого доступу до ваших особистих даних. Важливо: видалити свій обліковий запис ви зможете тільки коли у вас немає активних (непогашених) кредитів, а також будь-яких інших заборгованостей.

Як бути, якщо забув пароль до «Особистого кабінету»?

Для відновлення пароля натисніть на вкладку «Особистий кабінет», яка знаходиться в правому верхньому куті сайта та перейдіть за посиланням «Забули пароль?». Далі дотримуйтесь інструкції, відправленої сервісом на вашу електронну пошту, вказану під час при реєстрації.

Чому при оплаті інформація не відразу оновлюється в Особистому кабінеті?

Зверніть увагу, що при оплаті через термінал, Приват24 або банківським переказом оновлення інформації про проведену операцію в «Особистому кабінеті» відбувається тільки в робочий час: з 9.00 до 18.00 в будні дні після зарахування коштів на рахунок компанії. При оплаті карткою — зарахування коштів відбувається моментально.

Не можу увійти до «Особистого кабінету» тому що не підходить пароль!

Якщо Ви забули пароль — відновіть його, натиснувши на посилання «Забули пароль?».

Отримання кредиту

Що необхідно для отримання кредиту?

Бути повнолітнім громадянином України, а також мати в наявності паспорт, ІПН та картку Українського банку.

Які документи потрібні для оформлення кредиту?

Для оформлення кредиту онлайн вам необхідно прикріпити в особистому кабінеті скановану або сфотографовану на мобільний пристрій копію паспорта та коду. Зображення має мати належну якість для зручного зчитування Cерії і Номеру паспорту та інших даних, включаючи вашу фотографію.

Яку суму можна отримати під час першого звернення?

Ви можете отримати від 50 до 1000 гривень.

Які вимоги до користувача сервісу CashYou?

Комп'ютер або мобільний телефон з доступом в інтернет, банківська картка будь-якого банку України, оформлена на ваше ім'я, паспорт та ідентифікаційний код.

В якому місті можна взяти кредит?

Сервіс CashYou здійснює діяльність по всій Україні. Ви можете подати онлайн заявку на кредит у будь-якому населеному пункті, де є інтернет.

Чи можливо отримати кредит, якщо я тільки що влаштувався на роботу?

Так, для нас не важливий стаж роботи.

На які цілі можна отримати кредит?

Гроші видаються на будь-які цілі.

Як швидко можна отримати гроші?

Ми намагаємося максимально скоротити час прийняття рішення. Якщо Ви новий клієнт компанії, то протягом 15 хвилин після оформлення заявки на позику Ви отримаєте рішення, і протягом декількох хвилин кошти можуть бути зараховані на Вашу картку. Термін зарахування грошових коштів на картку також залежить від банку, в якому була випущена Ваша картка. Якщо Ви є повторним клієнтом компанії, то процес отримання позики займе у Вас всього кілька хвилин.

Чи можу я отримати кредит в сервісі CashYou, якщо в мене вже є кредит?

Так, можете.

Чи можна отримати кілька кредитів одночасно в сервісі CashYou?

Ні. Новий кредит ви можете отримати тільки після повного погашення поточного кредиту.

На яку картку можна отримати кредит?

На картку будь-якого Українського банку. Картка повинна бути активною та оформленою на ваше ім'я.

Чи можу я отримати кредит на корпоративну картку?

Так, якщо Ви: — Фізична особа-підприємець — Надали підтвердження про підприємницьку діяльність — Реєстрували картку на ваше ім'я.

Що робити, якщо я отримав менше грошей ніж замовив у заявці на кредит?

Ми завжди переводимо на Ваш рахунок точну суму. Якщо Ви отримали суму менше, ніж вказували у заявці, рекомендуємо звернутися до Вашого банку і уточнити тарифи обслуговування вашої картки. Можливо, банк бере комісію за поповнення карткового рахунку.

Коли можна оформити заявку на наступний кредит?

Новий кредит Ви зможете отримати щойно погасите поточний.

Чи потрібно знов заповнювати анкету та очікувати рішення від сервісу CashYou для отримання наступного кредиту?

Ні, для всіх наступних кредитів потрібно буде вказати тільки суму і термін, а також підписати новий кредитний договір.

Скільки часу потрібно для повторного оформлення кредиту?

Менше 5 хвилин.

Якщо за попереднім кредитом була затримка виплат, чи можна знову звернутись за кредитом?

Так, але тільки після повного погашення попереднього кредиту.

На яку суму можна розраховувати під час наступного звернення до сервісу CashYou?

Наші клієнти можуть самостійно збільшити максимальну суму кредиту за допомогою «Бонусної програми» в «Особистому кабінеті».

Повернення кредиту

Як повернути кредит банківською карткою?

Пользователи нашего сервиса имеют возможность оплатить кредит со своей банковской карты в личном кабинете на нашем сайте. Для этого Вам необходимо войти в Ваш личный кабинет, указать сумму к оплате и нажать кнопку «Оплатить». Кредит будет автоматически погашен с той карты, которая была привязана к Вашему профилю, если на ней имеются необходимые средства. Помимо этого, Вы имеете возможность оплатить кредит любой другой Вашей банковской картой. Для этого Вам необходимо выбрать поле «Другая банковская карта» и внести запрашиваемые данные и подтвердить оплату.

Як повернути кредит банківським переказом?

Клиент имеет возможность оплатить кредит в отделении любого банка Украины. Отделения ПриватБанка имеют наиболее удобный и быстрый способ оплаты. Деньги поступают на счет Cashyou в течение 10-15 минут. Вам необходимо предоставить кассиру наш код ЕГРПОУ 40885016 и номер кредитного договора, который Вы указали на нашем сайте при заполнении заявки. Если Вы желаете оплатить кредит в отделении любого другого банка Вам необходимо предоставить кассиру свои ФИО и ИНН иначе идентификация может пройти неверно. Реквизиты для оплаты Вы можете получить в Вашем личном кабинете, а также скачать их в формате PDF.

Не виходить сплатити банківською карткою?

Якщо у Вас виникли проблеми при першій оплаті картою через «Особистий кабінет», ми рекомендуємо звернутися на гарячу лінію банку, який видав вам Вашу картку, для уточнення інформації щодо: — Встановлених банком лімітів на грошові перекази в інтернеті; — Встановлених банком лімітів на кількість транзакцій в день по карті. Якщо такі ліміти були встановлені, необхідно тимчасово зняти їх з допомогою співробітника банку. Після зняття банком вищевказаних обмежень, Ви можете повторно здійснити платіж через «Особистий кабінет».

Які документи необхідно мати для повернення кредиту?

— При оплаті кредиту у відділенні тільки паспорт; — Якщо оплачуєте за безготівковим розрахунком тільки банківські реквізити; — При оплаті через «Особистий кабінет» документи не потрібні.

Чи можливо достроково повернути кредит?

Кредит можна погасити достроково без будь-якої переплати. Ви сплачуєте відсотки тільки за фактичні дні користування грошима.

Чи може інша особа повернути кредит замість мене?

Так.

Чи можливо достроково повернути кредит?

Згідно кредитного договору, у разі прострочення платежу, процентна ставка за користування кредитом перераховується. З наступного дня після дати виплати кредиту, зазначеної в договорі Вам буде нараховуватися штрафна процентна ставка за кожен день прострочення, до моменту повного погашення.

Що робити, якщо для повернення кредиту не вистачає коштів?

Якщо у заданий термін немає можливості повністю погасити кредит, Ви можете продовжити термін користування позикою сплативши суму нарахованих відсотків. Ми проінформуємо Вас про успішне продовження терміну повернення кредиту у вигляді смс-повідомлення і продублюємо інформацію у Вашому «Особистому кабінеті».

Пролонгація кредиту

Що таке пролонгація кредиту?

Услуга продления кредита позволяет перенести дату оплаты без начисления пени и изменений в кредитной истории. Оплатив продление, вы можете пользоваться кредитом дольше на до 30 дней, в зависимости от выбранного срока.

Какие условия действуют во время пролонгации?

При пролонгации действуют стандартные условия кредитования в сервисе – то есть Ваша базовая ставка max 1,8% в день. В отличие от попадания в просрочку, в пролонгации Вам не начисляется повышенный процент.

Скільки разів можна оформити послугу пролонгації займу?

Вы можете воспользоваться услугой пролонгации одного и того же кредита несколько раз. Максимальный срок, на который можно продлить период пользования займом, составляет 30 дней, начиная с момента оформления услуги.

Відмова в кредиті

Чому заявку на кредит було відхилено?

— Сервіс CashYou надає позики тільки громадянам України; — Ви не підходите за віковими категоріями (від 18 до 65 років); — У Вас немає особистої банківської картки; — Наявність простроченого боргу за кредитом; — При реєстрації Ви вказали неправдиві або невірні дані.

Бонусна програма

Як отримати бонусні бали?

Їх можна отримати за: — Реєстрацію; — Погашення кожного кредиту; — Участь в акціях; — Приведення нового клієнта і відсоток від кожного його кредиту;

Як скористатися бонусами від сервісу CashYou?

Бонуси дають можливість удосконалити свій профіль за трьома лініями: — Підвищення термін кредиту; — Знизити процентну ставку або збільшити доступну суму; — Оплатити відсотки або тіло кредиту;